ИНДИВИДУАЛНИ СЕСИИ С ДЕСИСЛАВА ДАМЯНОВА ЩЕ СЕ ЗАПИСВАТ ОТНОВО ПРЕЗ МЕСЕЦ СЕПТЕМВРИ

Емоционално справяне с емоциите на другите

ЕМОЦИОНАЛНО УПРАВЛЯВАНЕ НА ДРУГИТЕ

Въпросът "Какво е емоционална интелигентност?" няма еднозначен отговор, защото има толкова много компетенции.
Емоционалната интелигентност може да бъде разделена на няколко основни групи с умения.
Способността да се управляват емоциите на другите е едно от уменията на емоционалната интелигентност.
Моделът за емоционална интелигентност на Генос например включва "емоционално управление на другите" като шесто от седемте измерения на емоционалната интелигентност.
Моделът Mayer Salovey включва "управление на емоциите" като един от четирите клона и това включва способността да се моделират емоциите на другите.
Колко сте добъри в управлението на емоциите на хората, с които работите, или вярвате, че това не е възможно?

Колко висока е Вашата емоционална интелигентност?

 

ОПРЕДЕЛЕНИЕ ЗА ЕМОЦИОНАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА ДРУГИТЕ
Умението да се влияе върху настроенията и емоциите на другите.

Има много аспекти към това, като например:
• Способността да се трансформира отрицателното настроение на групата към по-позитивно и продуктивно.
• Способността да помогнете на някого да се успокои, когато е ядосан, разочарован или раздразнен по време на среща.
• Способността да редуцирате негативното влияение на враждебно настроена група, като например акционери, лица, които са платили лихва, или медии, така че те да заемат по-малко антагонистична позиция.
• Способността да помогнете на екипа Ви да бъде в адекватна емоция за конкретна задача. Например, ако членовете на екипа Ви пристигнат на среща, разочаровани, отчаяни или напрегнати, а Вие имате нужда от тях, за да създадете "мозъчна буря", можете да ги подкрепита, за да трансформирате заедно емоциите на групата в по-утвърдени и позитивни, които ще са по-благоприятни за творчески процес.
• Способността да се подкрепят хора, страдащи от скръб, разочарование или депресия, за да се чувстват по-добре.
• Способността да се помогне на хората, които се чувстват развълнувани или екстатични, за да останат фокусирани.
• Способността да вдъхновявате и мотивирате другите.
• Способността за ангажиране на служителите и насърчаване на емоционална среда, благоприятстваща задоволството и производителността на персонала.
• Способността да се развива поддържаща атмосфера в срещите, така че хората да се чувстват насърчавани да изразяват своето мнение и идеи.

НАЧИНЪТ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА ЕИ И ЕМОЦИОНАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА ДРУГИТЕ
Има много стъпки, които могат да бъдат включени. Препоръчваме Ви да започнете, като си задавате следните въпроси ежедневно през следващата седмица.
1. Как се отнасях към емоциите на другите днес?
2. Кои емоции съм избягвал в другите?
3. Кои емоции съм насърчавал в другите?
4. Какво направих, за да вдигам и вдъхновявам хората?

Емоционалното управление на другите е важно умение за емоционална интелигентност на работното място - не можеш да водиш успешно без него. Вашата роля като лидер е да вдъхновявате, мотивирате и ангажирате другите. Трудно е да се направи това, ако не можете да трансформирате емоциите на хората. Емоциите им са двигател на тяхното поведение. Развийте емоционалната си интелигентност сега и усъвършенствайте уменията си за емоционално управление на другите. 

 

ОЦЕНЕТЕ ВАШАТА ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ СЕГА

Искате да направите MSCEIT за да измерите емоционалната си интелигентност? Това е мярката за златен стандарт! За да научите как да направите теста Mayer-Salovey-Caruso-Emotional-Intelligence-Test и да получите обратна информация за резултатите от нашия управител, експерт по емоционална интелигентност - Десислава Дамянова, свържете се с нас.

РАЗВИЙТЕ СВОЯТА ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ СЕГА

Предлагаме много уъркшопи, които да ви помогнат. Проверете програмата ни за предстоящи уъркшопи за емоционална интелигентност или за повече подробности, свържете се с АЕИ на 0883 70 70 31 или ни пишете info@eiacademy.bg

Развийте емоционалната си интелигентност сега и водете по-щастлив, по-продуктивен живот и подобрявайте работните си отношения, независимо дали сте с колеги, собственици или клиенти.

 

@ АКАДЕМИЯ ЗА ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ

Какво казват нашите клиенти

Запишете се за нашият бюлетин като оставите имейл адреса си
Copyrights © 2020. All Rights Reserved.